عکاسی خلاقانه در استودیو (Studio photography) ,

جمعه سی و یکم مرداد ۹۹
(0)
(0)
عکاسی خلاقانه در استودیو (Studio photography)

نرم افزار فتوشاپ در عکاسی کمک میکند تا بر زیبایی و جذابیت عکس هایمان بیفزاییم و عکس هایمان را در فضای متفاوتی ببریم؛

به عبارتی دیگر میتوان گفت نرم افزار فتوشاپ، ابزاری برای ایجاد کنتراست ها و ایجاد برخی خلاقیت ها است که میتوان برخی از ناسازگاری ها را از بین برد.

فتوشاپ Photoshop یک ابزار قدرتمند است که قابلیت های بالا و هیجان انگیز آن باعث شده در بسیاری از حرفه ها از آن استفاده شود. کاربردهای فتوشاپ وسیع است و ممکن است هر کسی در هر رشته ای که فعالیت می‌کند در حد رفع نیازهای خود از فتوشاپ استفاده کند.

اما شاید بتوان گفت که مهمترین کاربرد فتوشاپ در عکاسی است. کاربرد فتوشاپ برای عکاسان شامل موارد بسیار زیادی است و شاید بسیاری از عکاسان حرفه ای برایشان عکاسی بدون فتوشاپ بی معنا باشد. در ادامه شما را با کاربردها ی فتوشاپ برای عکاسان بیشتر آشنا می‌کنیم تا به اهیت این نرم افزار قدرتمند در عکاسی پی ببرید.البته عکاسان برای اینکه بتوانند با ویژگی های خارق العاده فتوشاپ کار کنند و تغییرات دلخواه خود را اعمال کنند باید به شکل حرفه ای با این نرم افزار آشنایی داشته باشند که البته این امر نیازمند کمی صبر و حوصله است.

 

قابلیت های پرکاربرد فتوشاپ برای عکاسان:   

 

بالا بردن کیفیت عکس ها، رفع نواقص عکس، تغییر عناصر عکس، ایجاد عکس های خلاقانه، ایجاد تصاویر تبلیغاتی

 

 

سفارشات خود را به ما بسپارید، مارو در قلب تصویر
تماس با ما: 06 225 97-0912

 

 

 

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
مارو، در قلب تصویر
تلفن تماس
0912-9722506

instagramfacebookgoogle
تمامی خدمات و محصولات این سایت، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.