عکاسی محصول (اصلاح موی گوش و بینی) ,

چهارشنبه هفتم شهریور ۹۷
(0)
(0)
عکاسی محصول (اصلاح موی گوش و بینی)

عکاسی محصول بخش مهمی از تبلیغات آنلاین و آفلاین برای فهرست‌ها، بروشورها، تبلیغات مجله‌ای، آگهی‌نماها، تبلیغات آنلاین و وب‌سایت شرکت‌ها است. مخصوصاً در هنگام فروش محصولات به‌صورت مستقیم به مصرف‌کننده عکاسی محصول بسیار کاربرد دارد.تصاویر محصول زمانی کاربرد دارد که قصد شما نشان دادن محصول در بهترین نور و از تمامی زوایای مربوطه است. این تصاویر معمولاً بر روی زمینه سفید و یا مشکی قرار می‌گیرند و به ایجاد یک نگاه مناسب و سازگار از محصول شما کمک می‌کنند.عکاسی محصول زمینه ساده و تک رنگ باعث تاکید بر رنگ محصولات به صورت طبیعی شده و بیشترین جزئیات از آن را بدون ایجاد حواس پرتی به بقیه اجزای کادر نمایش می‌دهد.

تصاویر محصول نه‌ تنها دلیلی بر کیفیت محصول شما هستند، بلکه به‌عنوان پنجره‌ای در فروشگاه الکترونیک شما نیز می‌باشند، ودو چیز را هم برای شما و هم برای مشتریانتان ایجاد می‌کنند:        اعتماد و شفافیت

مصرف‌کنندگان همیشه به دنبال میانبرهایی برای صرفه‌جویی در وقت می‌باشند و به‌طور طبیعی توجه آن‌ها به سریع‌ترین شیوه جمع‌آوری اطلاعات جلب می‌شود: یعنی تصاویر

عکاسی محصول (Product photography)، یکی از گرایش های عکاسی تبلیغاتی است که یکی از اهداف آن انتقال پیامی است با مضمون جذب مشتری. در بازارهای رقابتی امروز، تبلیغات ( عکاسی تبلیغاتی ) نقش بسزایی در جذب مشتری دارد؛ به گونه ای که شرکت های معتبر و بزرگ دنیا همواره بخش قابل توجهی از درآمد خود را به این امر مهم اختصاص می‌دهند. اهمیت و کارایی تبلیغات به حدی گسترده و حرفه ای شده است که در دانشگاه های مهم و معتبر دنیا رشته های درسی و مهارت های لازم برای تبلیغات و جلب نظر مشتری تدریس می‌گردد.

 

سفارشات خود را به ما بسپارید، مارو در قلب تصویر
تماس با ما: 06 225 97-0912

 

 

 

گالری تصاویر محصول
  عکاسی محصول (اصلاح موی گوش و بینی) (ارائه شده توسط آژانس تبلیغاتی مارو)
  عکاسی محصول (اصلاح موی گوش و بینی) (ارائه شده توسط آژانس تبلیغاتی مارو)
  عکاسی محصول (اصلاح موی گوش و بینی) (ارائه شده توسط آژانس تبلیغاتی مارو)
  عکاسی محصول (اصلاح موی گوش و بینی) (ارائه شده توسط آژانس تبلیغاتی مارو)
تصاویر
بیشتر
مارو، در قلب تصویر
تلفن تماس
0912-9722506

instagramfacebookgoogle
تمامی خدمات و محصولات این سایت، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.